Güçlü, MehmetSoyuer, Haluk2024-08-212024-08-212013http://155.223.63.101/tez3/2009ikt017.pdfhttps://hdl.handle.net/11454/93017Araştırmacılar; Murat Kocamaz, Burak Çapraz, Ural Gökay Çiçekli, Altuğ Günal, Oktay DayıoğluAraştırma Projesi -- Ege Üniversitesi, 2013Hızla gelisen teknolojiye ayak uydurmak, her alanda oldugu gibi egitim alanında da bir zorunluluk haline gelmistir. Bilginin hızla arttıgı çagımızda; bilgi kaynaklarına ulasma, bilginin yayılması, paylasılması gibi konularda internet; en önemli araç haline gelmistir. nternet teknolojilerinin hızla gelismesi ve yaygınlasmasıyla birçok okul egitim ortamı olarak interneti de kullanmaya baslamıstır. Yapılan çalısmalarda; internet ortamı aracılıgıyla yapılan etkinliklerin tek basına, ögrencileri yeterince memnun etmedigi ve bazı eksikliklerinin bulundugu ortaya çıkmıstır. Özellikle sınıf içindeki yüz-yüze etkilesimin en büyük eksiklik oldugu vurgulanmıstır. Hem yüz-yüze ögrenme hem de çevrimiçi ögrenme ortamlarının avantajlı yanlarını birlestirmeyi amaçlayan bir perspektif son yıllarda oldukça önem kazanmıstır. Kullanıcıların, yardımcı ders araçlarının ve ders içeriklerinin yönetilmesi gibi temel görevleri yerine getirmek; kullanıcıların davranıs bilgilerini ve ölçme-degerlendirme sonuçlarını kaydedebilmek için Ögrenme Yönetim Sistemleri kullanılmaktadır. Sagladıgı avantajlar açısından en çok kullanılan ÖYS' den biri de Moodle'dır. Bu çalısma, Moodle yazılımının kullanımının ögrenci ve ögretim üyeleri açısından fakültemiz bünyesinde verilen egitim hizmetine sagladıgı katkıları test etmek amacıyla gerçeklestirilmistir.trinfo:eu-repo/semantics/closedAccessFakülte intranet altyapısının geliştirilmesiProject