Özden, ZaferÜnal, Murat2024-08-212024-08-212013http://155.223.63.101/tez3/2009iltf001.pdfhttps://hdl.handle.net/11454/93124Araştırmacılar; Cem Güzeloğlu, Eda Er, Onur Akşit, Murat CengizAraştırma Projesi -- Ege Üniversitesi, 2013Görsel iletişim tasarımı alanında, moda reklamları özgün bir inceleme ve üretim alanı olarak dikkat çekmektedir. Ülkemizde de moda olgusunun gelişmesine paralel bir biçimde moda reklamcılığı da hızlı bir gelişme içine girmiştir. Moda reklamlarındaki görsel tasarım uygulamaları, çekim aşamasından başlayarak fotoğraf işleme uygulamalarına, piktografik uygulamalara, grafik düzenlemelere dek uzanan bir alanı kapsamaktadır. Dolayısıyla görsel unsurların çekim ortamında üretilmesi kadar bilgisayar yazılımları aracılığıyla, görsel açıdan yaratıcı bir düzenlemenin ve anlatım yönünden zengin bir görsel tasarımın oluşturulması büyük önem taşımaktadır. Bu bağlamda, "Moda Reklamlarında Görsel Tasarım" projesi kapsamında, farklı moda ürünlerine ait reklamlara yönelik çekim ve tasarım uygulamalarının gerçekleştirilmesi amaçlanmaktadır.trinfo:eu-repo/semantics/closedAccessModa reklamlarında görsel tasarımProject